کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316455 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ تاپ سرقتی خود را با تهیه نرم افزار امنیتی ردیابی کنید

با تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگی های مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن، احتمال ردیابی لپ تاپ سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ رئیس پلیس فتای گیلان، از مردم درخواست کرد که با تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگی‌های مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن، احتمال ردیابی لپ تاپ سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهند.

ایرج محمدخانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگی‌های مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن، احتمال ردیابی لپ تاپ سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

وی خاطر نشان کرد: امروزه لپ تاپ به دلیل داشتن ویژگیهای منحصر به فرد کانون توجه کاربران بسیار زیادی از طیف‌های مختلف بوده، بنابراین با رعایت نکات ایمنی ذیل احتمال ردیابی لپ تاپ سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهند.

1-تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگیهای مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن: این نرم افزار قادر است موقعیت جغرافیایی لپ تاپ سرقتی، تصویر سارق را به ایمیل صاحب لپ تاپ ارسال همچنین محتویات لپ تاپ سرقتی را نیز حذف نماید.

2-محتویات لپ تاپ خود را با استفاده از نرم افزارهای مناسب رمز نگاری کنید: با این کار یک لایه امنیتی برای فایل‌ها و پوشه های شخصی خود در لپ تاپ ایجاد کرده و اجازه دسترسی به محتویات لپ تاپ خود را از افراد غیر مجاز خواهید گرفت البته با استفاده از سیستم عامل ویندوز هم رمزنگاری فایل‌ها و پوشه های شخصی در لپ تاپ امکان پذیر است.

3-شماره سریال، مک آدرس و مشخصات فنی لپ‌تاپ خود را یاداشت کرده در محلی امن نگهداری کنید تا به محض پیدا شدن لپ تاپ سرقتی شناسایی آن برای شما به راحتی میسر شود.

4-از شناسه کاربری و گذرواژه استاندارد و قوی برای لپ تاپ شخصی خود استفاده کنید و رمزهای خود را داخل کیف لپ تاپ قرار ندهید.

5-در صورتی که لپ تاپ شما به سرقت رفت، مراتب را در اسرع وقت به نزدیک‌ترین حوزه انتظامی اطلاع دهید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16022 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/05/05 تعداد مشاهده: 2078
سافت گذر
نظرات بینندگان

mmix 1392/05/06 02:11
prey بهترین نرم افزار ردیابی سرقت هست
حسین 1392/05/06 02:05
ایشون گفتم ولی نگفتن چه نرم افزاری !